Časté otázky - FAQ

Časté otázky - FAQ

Ako sa zaregistrovať v internetovom obchode ?

Ak sa chcete zaregistrovať kliknite na ikonu Zaregistrovať sa. Zadajte Vaše údaje: meno, priezvisko, adresu, mobilné čislo a emailovú adresu. Registrovať sa môžete tiež v priebiehu objednávania produktov.

Ake sú výhody registrovania ?

Získate prístup k histórii Vašich tranzakcií, budete si môcť prezrieť objednávky, uložené adresy, faktúry a ziskate možnosť sledovať objednávky. Ziskate tiež zľavy a zvýhodnené ponuky určené pre stálych zákazníkov.

Je možné objednať si bez registrácie ?

Môžete nakupovať aj bez registrácie. V tomto pripade nebudete mať pristup k histórii objednávok a pri každej následnej objednávke, budete musieť znovu zadať všetky Vaše údaje. Nebudete môcť používať zľavy pre stálych zákazníkov.

Akým spôsobom získam informácie o realizácii mojej objednávky ?

Po zadaní objednávky dostanete 2 e-maily: prvý s potvrdením objednávky s poradovým číslom a druhý s predfaktúrou. Po dokončení objednávky dostanete email o expedovani objednavky s číslom Vašej zásielky.

Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Pre zmenu alebo zrušenie objednávky, pošlite e-mail s čislom objednávky a Vašou požadavkou na adresu: info@hogar.sk.

Aká je dodacia lehota objednávky ?

Dodacia lehota zásielky je 5 do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Čo v pripade, ak mi bude dodaný poškodený alebo nesprávny tovar ?

V tomto prípade nás kontaktujte e-mailom na info@hogar.sk, telefonicky (+421) 949 238 900 alebo postrednictvom kontaktného formulára "Rýchly kontakt" v dolnej časti stránky.

Ako môžem zaplatiť za objednávku ?

Platiť za tovar môžete prevodom na účet (SK75 8360 5207 0042 0567 4963) na základe predfaktúry.

Aké sú spôsoby a ceny dodania objednávky ?

V rámci SR si môžete vybrať z nasledovných možností:
a) Slovenská pošta - balík na adresu - 4,60€
b) Slovenská pošta - balík na poštu - 3,40€
c) Kuriérska služba SPS - 4,60 €
d) Balíkomat 24/7 - 3,60€
e) Osobný odber v rámci Košíc - 0€

Vašu objednávku si môžete osobne vyzdvihnúť na Palackého 2 v Košiciach. O tom, že je tovar pripravený k odberu na výdajnom mieste, Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonický.

Kedy dopravu neplatím ?

Pri objednávke nad 60 EUR doprava je zdarma.

Ak sa dozviem, že mi bola zásielka expedovaná ?

O každej zmene stavu objednávky Vás budeme informovať e-mailom.

Čo znamenajú jednotlivé stavy objednávok ? 

  • Čaká na vybavenie - objednávka bola prijatá a bola registrovaná v systéme.
  • Vybavuje sa - objednávka spracováva sa.
  • Čaká na úhradu - platba nebola ešte pripísaná na náš účet.
  • Uhradená - platba bola pripísaná na náš účet.
  • Expedovaná - objednávka bola odoslaná zákazníkovi.
  • Storno - objednávka bola zrušená.
  • Vybavená - zásielka je doručená zákazníkovi.

Viac info tu:

Ako nakupovať ?

Obchodné podmienky

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Balíkomat 24/7

 

 

DOPRAVA ZDARMA

Doprava zdarma

pri nákupe nad 60 EUR
Platí pre SR

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info